Crazyyy

chennnnna

Idag har det varit riktit crazy... allt verkligen ar koas just nu, och kanner ibland att jag verkligen borta aka hemat.
Jag har iaf sagt nej till familjen i chicago.. pratade med dem och sa verkade vara en jattre trevlig familj och sa men tyckte verkligen deras schema var daligt. Verligen maxat och upplagda pa fel tider.. menmen nu ar det en vecka kvar som de letar och hoppas pa ett satt att de inte hittat nagon. Men kan inte saga till formedligen nu att jag vill"ge upp" med mitt letande i och med jag kampa och sa att de strunta i allt innan.. plus att jag far sta for allting sjalv da. Sa det ar val bara vanta att se vad som hander..

Men jag ar saaaa trott pa allt, att inte veta.. at vara orolig hela tiden! But everything happends for a reason, right?

Ohh Hjartat saknar verkligen att prata med dig... har missat dig nar du har skrivit och sen har du inte varit inloggad :( Men hoppas vi far prata snart!!

och michelle har iheller inte matt bra idag.. skrikigt mycket och saa :( Saa sot men sa synd.. men hon ligger iaf och sussar nu :)

Ihelgen ar det val inga stora planer.. maste verkligen sola.. har sagt att jag ska gora det nu varje dag men aldrig blivit sa.. plus att jag och elle kanske ska pa date imorgon ;) Ska pa bio.. om michelle mar braa och ar lungn och sa och kanske se sex and the city IGEN :D elle har ju inte sett den.. och det ar ju ett maste :D:D Och jag har verkligen inget imot de :D i loveee it :D

Zina.. du far ha det sa skoj i turkiet :D Inga dumheter ;) hihi.. Miss you soo.. men ses kanske snart :D

Love youu...

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0