haha chock!

Hejsan!

Ja som sagt.. hamnade i chock idag, pratade med min forening de gick med pa att boka biljett hem :) Haha grejen ar att jag aker imorgin :o haha blev helt chockad trodde ju inte det skulle ga saa fooort! Menmen  :) Riktigt sjukt.. men har ju inte hunnit kopa allt jag ville.. men far val ta de i host da :)

Ohh det ska bli sa kul att traffa alla :D
Det dryga ar att min resa kommer ta ett dygn,,,o resa helt sjalv :( meen.. far hoppas jag far nagon rolig brevid mig som tycker om att prata :P Ska aka fran vegas till denver.. fran denver till frankfurt, fran drankfurt till kopenhamn.... laang resa.. men snart ar jag hemma :) :D

Puss puss LOVE YOU :D

Kommentarer
Postat av: erica

Ha en bra tisdag!

2008-06-24 @ 08:57:17
URL: http://ericaa84.blogg.se/
Postat av: Anonym

ring så fort du e hemma miss uuuu

ska bli så kul att du kommer hem gumman :D

2008-06-25 @ 00:20:11
URL: http://sarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0