Hellooo

Onsdag? Jaa det tror jag, men om jag ska vara arlig sa ar jag inte hundra? hueem.. far ta och kolla upp det. Jo men det ar det nog.. Ush vad tiden rinner forbi!

I allafall.. sitter och kollar pa sex and the city :) gammla godigar.. hehe var foresten och titta pa sex and the city filmen en gang till med Lina.. hehe :) Och kanske kanske.. sa ga och se den med elle pa fredag :) om hon lyckas lamna michelle hemma.. men hon kanner nog inte sig redo for att lamna honom en heel kvall:P hihi

menmen.. just nu kanns allt jatte forvirrat, verkligen! Vill bara hem pa ett satt... men vet inte vad ja ska gora. Formedlininen har hittat en familj i chicago nu.. bor typ 40 fran stan, men vetifan assa.. dem verkar val trevliga och sa men det var ratt mycket jobb hos den familjen.. de ville att man skulle jobba varje lordag.. sa iaf prata med mamman imorgon..och de ville att jag skulle komma pa tisdag i sa fall. Huem Chicago? vet typ inget om den staden...
Varfor ska allt vara sa komplicerat just nu.. inte bara med hela denna au pair grejen utan lite famileproblem ocksa :/ Inte kul alls faktiskt..

Men var och handla lite idag :) Blev inte sa mkt faktiskt.. lite armband, en vaska och en 2 trojor.. men ska shoppa med agge imorgon :D ar ute efter nya solglasogon... en ny vaska, klocka, skoor.. jaa det ar nog det viktigaste :D men assa vet inte hur jag ska fa plats for mina resvaskor ar redan propp fulla och det ar inte precis som jag kan valje ut och slanga av dem andra kladerna :( ajaa...

Dags for en cigge och lite mera tv sen sovdags!

Sov gott allihopa! Hoppas ni njuter hemma i sverige.....

Love


Kommentarer
Postat av: micke

logga in på msn nu hjäääärtat!! saknar dig ju!

2008-06-13 @ 17:01:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0