Torsdag..

Hejsan!

Idag har det inte hant mycket.. bara badat och lite saa :) var sa himla trott fick knappt nagon somn inatt.. Igarkvall nar vi kom hem fran poolen sag jag att jag hade blivit matchad med en familj i NJ, och de hade fyra barn :O Hade dessutom ett missat samtal dar pappan ville att jag skulle ringa upp honom! Oh herre gud.. vill ju bara hem :/ Och sa hittar dem denna familjen?

Iallafall.. sa ringde jag honom och prata och sa.. men de bodde ocksa mitt ute ingenstans och ville inte ge mig en bil sa kandes andan bra sa har jag en bra reason att tacka nej till familjen, det var ju liksom darfor jag lamna min forra, for att jag inte ville kanna mig stuck :( Nar jag pratade med cultural care idag sa sa hon att hon forstod och bla bla.. och kande mig lattad for tankte min sista dag ar imorgon (fredag) da dem letar familj... men neneee sa enkelt skulle det ju inte vara.. for nu har dem forlangt de till pa mandag.. och jag som ville ha allt fixat redan!! vill liksom veta vad som hander och nar jag faaar hem... men hittar de inget till dess sa bokar de.. annars far jag skita i denna forening for vet inte vad sager om jag nekar en familj till.. men annars far jag vall boka sjalv :/
Plus att sedan ringer pappan mig och berattar att han pratat med sin fru och de vill att jag ska komma :S oh.. kanndes riktigt dumt men berattade att det inte kanndes bra och att vi inte var en bra match,, men att jag onska dem all lycka.. men tyckte sa synd.. han sitter dar hemma med 4 barn och hans fru ar pa sjukan :/ Lite synd.. menmen,,


haha kollade nyss resor hem och med sas kostade en enkel resa 18 000 hem!!! haha kan ni fatta... men annars ligger dem runt 6000 :/ kanns drygt :/ men vi far val hoppas pa det basta med foreningen:) ska ju aka till vegas i host  igen.. lilla michelle ska ju dopas :D

Nu ar det dags for en cigge..

Hoppas ni sover sott :) PUSS


Kommentarer
Postat av: Maggi

Men oj, ska du redan hem? Vad trist att det inte funkar så bra för dig. Du kanske inte skulle ha bilkrav med tanke på att du kvaddat den förra bilen. Håll dig borta från förarsätet vettja.. åk taxi :P :P

2008-06-20 @ 09:40:40
URL: http://ladysoul.se
Postat av: Maggi

Jag hoppas att det går bra iallafall! Är inte kul när allt är som ett frågetecken och inte vet vad som kommer hända. Jo allt är jättebra här :) Japp, dom förlovade sig i april. :)

2008-06-20 @ 12:50:52
URL: http://ladysoul.se
Postat av: Kamilla

Heeej. Neeej är det sant? till Sverige?hur känns det? jag kommer när jag känner för det, kanske 1 gång i månaden (till skåne) =) KRam

2008-06-20 @ 15:36:36
URL: http://kamillap.blogg.se/
Postat av: Maggi

Ja men det är förståeligt. Var ska du då? Var bor du någonstans? Ska till familjen idag så det ska vi göra. Ska fira mamsen.. Hon har nämligen fyllt år och i början av juni fick hon en liten Chihuahuavalp av mig & Daniel :) .. Annars har jag endel att stå i just nu. Är egenföretagare. Jag utvecklar och skissar webbmöjligheter till privatpersoner & företag, samt så fotograferar både jag & D. Har endel fotosessioner framöver samt två stora bröllop :) Ska bli himla kul! Har haft några bal/student fotograferingar nu i maj/juni också :)

2008-06-21 @ 09:47:45
URL: http://ladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0