Imorgon!

Hejsan!

Vissa dagar ar bra.. vissa mindre bra.. Idag har det inte varit varldens basta dag precis. Typ 5 min efter jag har vaknat far jag reda pa nagot som kanske inte ar sa roligt att veta.. Aven om jag verkligen uppskattar att du ar arlig hjartat..  men madde ju skit for stunden. Ajaa.. saker gar over :)

Imorgon aker jaag :) Ska blir jatte skont att komma ivag faktiskt.. ohh elle ringde idag och precis da kanckade pa dorren.. gissa vem det var, Mamma:D hihi hon bleev saa chockad.. dem visste ju ingenting :D riktigt skoj hehe.. bara jag som visste :P hehe ohh sa bli sa skont att fa traffa dem :) hihi

hehe och jag och zina tycker jag liknar en americanes nufortiden? haha till och med kannde mig som en igar..
vad tycker ni?


  

Bytte till och med paslakan idag.. vad tycks? Ser de inte mysigt ut :D

image60

Nu ska jag ata lite.. men skiver kanske mer lite senare!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0