Lordag..

Hejsan!

Har inte blivit sa mycket skrivande pa senaste.. har varit mycket att gora och trotta kvallar:P hehe
Meen idag har jag absolut inte gjort nagonting! Jag har typ halvsovit hela daagen.. anda typ till sju ikvall. Har dock pratat med Zina ett tag :P hehe

Kul att du hitta telen igar zina:P ska du inte gora sa hon far en 5000 krs rakning :D haha..
Neej.. men har precis pratat ut lite med heather, har varit lite upp och ner pa senaste, men sa fungerar det ju alltid.. kan ju inte alltid vara pa topp! Men nu kanns de battre, sa det kanns skont :)

Igar forutom att jobba..  stack jag hem till anthony och kolla lite film :P Hehe the simpson movie again.. hehe :) Joo men det var trevligt! Sen imorgon.. sa kanske jag ska traffa den nya tjejen fran schweiz.. Lina., men ar inte riktigt saker for jag ska jobba imorgon sa vi far se hur det blir :)

Oh mamma och chrille akte hem till sverige igen i torsdags.. men vi ses ju snart igen :) Kommer nog till hosten! Ohh.. blev inget hus, men ajaa... det kommer :) Hehe och jag hade veerkligen inte bangat for Me, min lilla apa.. zina och denny i LA i sommar :D:D hahaha Det hade varit nagot ;) Eller vad sager du zina? :P hihi

Meen nu ska jag ivag och stada och sen ta ett bad :)

Skot om er! puss pusss (L)


Kommentarer
Postat av: Zina

haha yeeesyes LA it is i sommar.. Kommer med Denny
Micke :) ooh tack för tröjan den va jättefin! helt härlig färg till sommaren också!! :D (L) pusss

2008-03-16 @ 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0