Lovet..

Hejsan!

Nu sitter jag har.. torsdag kvall igen. Var en vecka sen jag skev.. men denna veckan har det verkligen varit fullt upp. Pojkarna har haft springbrake sa har tagit hand om dem hela dagarna.. Aven om det har varit jatte mysigt och sa har det fullt upp hela dagarna och trotta kvallar.

Ihelgen var jag pa bio med Lina, kollade pa Trillburt Taylor or something :S Hehe heelt okej, inget spec saa.. men andan rolig :) Annars har det varit mkt golf i veckan.. ush ja! Forstar ju inte riktigt pa mig den sporten, inte alls min grej.. men respekterar verkligen dem som spelar det for det ar nog inte sa latt. Testade de lite.. inte alls lika latt som det ser ut.  Meeen fredag imorgon.. sa bara en dag kvar av denna veckan.. forutom att jag ska jobba ihelgen med. Vi ska tydligen ha gaster.. nagra ungdomsvanner till craig sa far val passa barnen lite.

Ohh cole har verkligen varit saaa underbar denna veckan, klart chase med :) men gar inte jamfora med en san liten buse som cole :) Undra nar min tid ar inne for att ha en egen liten buse hihi. Ska iallafall bli moster nar som :D awh.. snart kommer nog lilla michelle ploppa ut :P hihi undra hur hon kommer bli for nan ;)

Ohh.. kollade i min kalender nyss, har varit i usa i 4 mander och 1 dag idag :) hehe helt sjukt.. Pa ett satt har det verkligen gatt jattefort, men pa ett annat kanns det som jag har varit har for alltid:S Och vadret har verkligen varit underbart.. hela helgen och borjan av veckan.. lite kallare idag och igar, men tydligen skulle de bli fint nu ihelgen igen :D Me like! 

Tankte att jag skulle titta pa Lipstick jungle nu kl 10.. men ack nej, for det har pause nuu :/ Bull lage.. vad ska man nu titta pa da.. Men DH kommer tillbaka om 2 veckor, och Chashmere mafia snart ocksa :) 

Nu ar det dax for lite bengan!

Hoppas ni sover sott allihopa :)

PussPuss

Love Natalia  (L)

                                                                                                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0