Sista dagen...

Sondag idag, och maste ta flyget hemat..  hade varit skont att stanna lite till, men som sagt maste val forstatta jobba... ush jaa :(

Men flyget gar inte forran 9 ikvall.. sa jag har hela dagen med familjen :)  Har typ precis vaknat.. dags att fixa sig och packa resvaskan snart val. Vet inte riktigt vad vi ska hitta pa idag..

Igar var vi pa vaxmuseet, hehe kul faktiskt.. sen hade vi grillkvall hemma hos agge.. sen gick jag mamma och chrille ut. Forsokte komma in pa playboy klubben.. men det gick inte :( Men han killen som stod dar var jatte trevlig anda..  haha pa tal om vakter.. nar vi stod till kon till museet.. kommer det fram en vakt till mig.. han borjar snacka om att han har provat olika soters linser man att de aldrig funkar.. haha han bara att mina ogon var jatte vackra, och sant att vi skulle byta.. haha assa han var vall gullig och sa, haha men folk ar ju for roliga, han verkligen satsa! :P

sen var vi ute pa caecar palace.. jatte fint hotell verkligen :) hehe fast dem flesta ar ju det!

hihi nu ska jag ivag och ata lite frukost :)
Skot om er!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0