1 vecka!

Jaa nu ar det Torsdag... och det har gatt en vecka sen mitt exitmote. Da aterstar det bara en vecka kvar har.. Just nu ar det lite jobbigt i och det inte har hittat nagon familj till mig. I och med jag hade ratt hoga krav sa sa dem att de skulle vara svart. Men nu har jag andrat pa lite... Jag har tagit bort att jag roker, sa nu mera ar jag en non smoker. Och plus att jag sa att det var okej att de letade familj over hela Usa. Sa forhoppningvis sa hittade de nagot snart.. orkar inte med pa att inte veta langre.

Det storsta problemet ar att i och med min sista bilolycka var sa drastisk, ser denna javla formedligen mig som en non driver.. som gor mig riktigt sur. Jag menar bara for att jag har varit med om en bilolycka menas inte att jag ar en dalig forare. En olycka kan handa vem som... Men forhoppningsvis hittar de en familj som bor i en big city da jag inte behover kora. Och ifall de inte gar.. tar jag nog flyget till Vegas nasta fredag.

Igar som kom Lina over... vi gick ut och at pa en italiensk restaurang som hette Villa Venecia. Det var rikigt gott och riktigt mysigt stalle. Det var ett otroligt fint stort hus som de hade gjort om till en resturang. Ohh det var sa skont att komma ut ur huset. Hade inte lamnat huset pa 8 dagar.. jaa helt sjukt! Over en vecka liksom..

Ja och igar sa gick jag inte i mitt rum sa sag jag att min skarm funka.. sa jag la direkt in alla mina bilder pa mitt minne. Den funka typ halva dagen.. och nu ar den dod igen :( Men har iaf alla bilder :D saa det ar skont!

Idag hander det nog inte mycket... Chase har en play ikvall sa Heather kommer hit och hamtar mig sa jag kan se den :) Annars sa kanske jag traffar Lina en svang...

Men skot om er! Pussspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0