Byta familj!

Ja.. nu ar allt 100 % sakert. Jag ska formodligen ha mitt exit mote pa mandag eller tisdag och da har man 2 veckor pa sig att hitta en ny familj. Men det ar ju inte jag som valjer familj, utan familjen som valjer mig. Dessutom kommer jag hade mycket svarare i och med jag har varit med om 2 bilolyckor har och plus att jag roker.

Och i och med jag har sagt jag bara vill aka till San fransisco, LA eller las vegas sa gor det annu hardare. Men det ar val bara vanta att se. Men hittar man ingen familj inom de 2 veckorna sa (skickar) de hem en.. men jag har redan bestamt att jag inte ar redo for att komma hem an, sa da far jag aka till Vegas och se om jag kan hitta nagon familj privat. Dessutom har staderskan vi har har berattat att hon kanner en familj i LA som nog behover en nanny. Dem har adopterad en son som ar run 7 mander och bor i Hollywood sa det ar ocksa en losning i varsta fall kanske. Men forst ska jag se hur det gar med foraningen...

Men bara sa ni vet ak ALDRIG med cultural care (EF), ingen bra forening alls.. men aja man lar val sig efter sina misstag.

Och med allt detta som har hant sa har dessutom (min) skarm pa datorn gatt i sonder. Assa orkar verkligen inte.. har inte sagt nagot till familjen an. Tankte se om jag kan hitta nagon forst, men allt blir sa svart i och med jag inte har nagon bil sa jag kan inte ens ta mig nagonstans. Det varsta ar andan att jag har alla mina bilder pa den datorn, sa om jag inte fixar en skarm innan jag aker kommer jag inte ha nagra foton alls pa under den tiden jag har varit har :( Just nu sitter jag pa criags dator i och med dem ar pa jobbet...  Men kanns sa jobbigt att behova beratta att annu en grej har gatt i sonder :/


Dags for chockladpudding :)

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0