Fredag

Tjoohoo!

Nu sitter jag har och ater chokladpuddingen igen :) Riktigt mumsigt. Lilla cole ligger i sangen o sover... han kande inte for att aka till dagis idag sa han stanna hemma med mig :)

Satt nyss och prata med Elle.. sa jag bara

"Vart haller Micke hus,

Elle: ahh jag vet inte

N: Jaa det ar ju fredag sa han ar val och festar

Elle: Jaa sa sitter du hemma som askungen"

haha och cousi innan idag " Natalia you are my family" assa saaa sot :) Kommer verkligen sakna de krypet :D

Berattde for Heather igar att skarmen gatt i sonder, kanndes riktigt dumt men lika bra att vara arlig. Hon bara jaja att det var okeej att dem har fler pa jobbet. Sa det kandes skont :)  Hoppas verkligen hon kommer ta med den efter jobbet.. for hela familjen ska ivag till San fransisco hela helgen sa annars kommer jag nog sitta har utan dator for dem tar nog med sig denna dit. :/

Jaa och vi hade de exitmotet igar, helt chockad att min LCC kunde komma, men lika bra att ha det gjort :) Sa inom 2 veckor ar jag gone... ush ja! Men jag hoppas inte jag maste lamna inom nasta vecka for har fortfrarande mycket kvar att gora ar. Plus att det ar Sex & the city premiar nasta fredag som jag och Heather hade besamt som vi skulle ga och titta pa :D Ohh langtar saa :D Far tarar i ogonen bara jag ser trailern.... ohhh alskar de saa :D :$

Men hoppas alla ni dar hemma har en trevlig helg med alla era festar. Vill ocksa :(

Skot om er! Puss &kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0