Jaaa

Ar hemma och sitter och kollar pa Save the last dance igen.. faktiskt bra film, men det ar de flesta dans filmerna :) Man kan ju dromma om att kunna dansa som dem..

Men iaf.. idag var vi pa Chaseys play :) Han var faktiskt jatte duktigt.. hela hans klass var duktig! Var en jatte bra play for att ga i andra klass.. Den hette "The great Kapok tree" :)

Forutom "min" familj kom Nonnie, Genpa..Kayla hennes van och Anthony. Efter playen.. sa krama jag Kayla och sa bye... visste inte om jag skulle se henne mera.. nansin. Och hon blev helt chockad.. Kannde riktigt hur jobbigt det var.. och sen kommer Nonnie och typ viskar.. "are you gonna go" och forsoker krama mig.. jag bara brast ut i grat. Forstar inte varfor de ska vara sa jobbigt.. men har andan varit mitt liv nu. Detta kanns som mitt hem pa ett satt.. Men anthony kom och krama mig...verkligen a shoulder to cry on. Sen bestamde dem att vi skulle ha ett goodbye party pa lordag.
Nar jag kommer hem ser jag att A har skrivit pa face..

Anthony:
:( i started crying after i left
Jag säger:
why did you cry

Anthony säger:

cuz i'm really gonna miss you

Assa kommer verkligen sakna honom.. han ar verkligen en person som ar dar for en nar man behover hjalp.. och har verkligen haft skoj och kunnat prata med under den tiden jag har varit har.. Verkligen gullig.

Jaa forstar inte varfor allt ska kannas sa jobbigt pa ett satt... everything happends for a reason? But what is the fucking reason? Ohh dags for att sova..

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0