TJOOHOO =)

Hejsan!

Idag ar det Tisdag.. och det ar uuuunderbart vader :D Men mina planer med att sola gick inte sa bra idag iochmed har var 10 mexicanska arbetare i tradgarden som jobbar med poolen.. hehe menmen det blir sakert maaanga fler soliga dagar :D

Helgen var rolig faktiskt.. i lordags var jag och Lina med As vanner och festa :D Riktigt skoj! Haha maste vi gora om :D haha... men annars var det val inget saa speciellt :P hihi Imorgon tankte jag ta mig till mallet.. ska se om jag kan hitta mig nagot fint :)

Just nu kanner jag att jag borde trana ikvall.. men jag ar ju oftas sa trott.. men forhoppningsvis sa gar jag dit ikvall! Maste ta det pa allvar nu faktiskt.. sommaren ar typ har och har sitter jag som ett svullo :D haha ush ja! Och kolla pa ny kamera maste jag ocksa gora i och med min har gatt i sonder :/ Bull lage faktiskt..

Meen nu ska jag se om lilla Cousi kan vakna!

Skot om er.. och hoppas ni sover gott dar hemma:)

Loveeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0