Uttrakad!

Jaa det kan man verkligen saga. Som sagt familjen ar i San fransisco och halsar pa Heather foraldrar. De fragade om jag ville folja med men kanner mig inte riktigt bra sa tankte skitsamma. De akte igarkvall och kommer hem imorgon kvall... Jag hars uttit hela dagen och har abolut inte gjort nagot vettigt alls.
Jag har ingen bil sa jag kan inte ta mig magonstans.. kanner mig sa stuck. Lina ar i Arizona med sin hostfamilj och kommer inte tillbaka forran Tisdag kvall och A ar i Chiko..

Idag har jag tittat pa sammanlagt 6 filmer an sa lange och kl ar inte ens 9.
Prince & me, Prince & me 2, Spanglish, Save the last dans, The wedding date, Titanic... Ush ja. Assa kanns hemskt. Sa ensamt och trakigt.. men kanske bra pa ett satt, far mig att inse att jag verkligen inte kan stanna har utan bil.
Medans filmerna gjorde jag faktiskt en jatte god middag.. Kyckling som man bankar o sen satter i agg och sen tar i strobrod och steker med potaismos och sas. Och nu vantar jag pa en appelpaj som ar i ugnen. Det roliga ar att jag har sett alla filmer innan.. forutom Prince & me 2 och snart kommer Sleepless in Seattle som jag ocksa har sett innan. Men jag funderar pa att se den nya med Eva Longoria Parker dar hon ar ett spoke. Jaa vi far vall se.
Tur som har jag ju datorn.. men an sa lange har jag inte fatt en familj. De sa att de kunde de nagon dag men kanner lite panik i och med man bara har 2 veckor pa sig..

Ar verkligen helt utrakad..har inte varit utanfor huset sen Tisdag liksom... bara suttit har och degat och har faktiskt lite panik. Kanner liksom som det kryper i mig. Nu ar det lordag kvall liksom. Kommer ihag i Sverige.. kunde jag inte ens sitta hemma en kvall. Fick liksom panik av de, sa jag har ju verkligen forbattrad mig inom de.

Nu ringde klockan.. och pajen ar fardig, Dags att gora vanlijsas.. men hoppas alla ni dar hemma har det bra.

Skot om er! Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Nattii

hej! såg den filmen med eva longoria parker, trodde den skulle vara lite bättre men jag och karolina skrattade en del. Vill se what happened in las vegas nu innan jag åker hem, hehe-.. du kanske har sett den? Puss

2008-05-25 @ 11:09:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0