Varfor?

Varfor ska livet vara sa svart ibland..  Jag hade en underbar weekend med mina syskon och lilla Michelle. Hon ar varldens sotaste lilla knatte.. men nar jag val skulle hem blev allt annerlunda.

Jag landade vid 9 tiden i Reno.. ggick mot parkeringen och sa som vanligt.. och sen nar man ska kora ut ur parkeringshallen.. sa sluka den maskinen upp mitt keditkort.. Jag bara tankte ohh... it sucks! men det loste sig till slut, kom sana personer som hjalpte mig fa ut kortet.

Det var seent jag var trott och jag ville bara hem.. och sa har man tva timmar kvar att kora :/ men iaf.. jag korde och korde.. var tvungen att kora om sana stora javliga trucks hela tiden.. som jag hatar! They are sooo big and the road is soo small so it freaks me out. But anyways.. i was driving and I had the road all by myself  so i thought why dont drive faster.. so i did.

Motervagen hade sana vita murgrejer pa sidan.. och jag rakde komma lite narma den pa vanster sida. PUFF BANG DANG BOM.
I really dont rember so much men tydligen enligt polisen tror dem att jag tappa kontrollen.. bromsa slog in hoger mur.. spinna runt med bilen.. och slog in muren igen och sen spinna bilen runt till andra sidan av gatan. Jag har inga ord vad jag kande just da.. jag kande mig helt okej.. gick ut ur bilen ser bilen... och WOW hela bilen ar kvaddad. Riktigt kvaddad..

Inte igen! Polisen kommer.. jag ringde hem, som kandes forjavligt... ar over en timme hemmifran och maste beratta till Craig och heather att jag har varit med om varsta olyckan  och att de maste hamta mig.. Craig sager att han kommer om en timme.. under den tiden hade jag forhor med polisen och sa.. han sager till mig att jag ska vara lycklig att jag lever. Bilen var totalt forstord och han sager att den ar done.. ska koras till skroten.

Jag vet inte vad jag ska saga.. men hur hade ni kant er ifall ni korde nagon annans bil.. kvaddat bilen totalt och desutom haft en krock innan, aven om de forsta inte var mitt fel sa anda. Men detta ar... verkligen..

Craig hamta mig.. och var hur gullig som helst. Det anda jag tankte var vad hander nu.. ar det dags att packa vaskorna och fara hem till sverige igen da eller?..

Jag vakna idag och kande mig riktigt usel, hade ont i nacken och saret jag fick av bilbaltet sved, men ack.. heather sa inte sa mkt alls och jag kande mig riktigt illa till mods. Sen ville jag bara vila.. Medans jag var hemma ringde heather flera ganger och hon ville verkligen att jag skulle till lakaren och kolla att allt ar bra. Hon var verkligen orolig.. och tydligen hade nastan exakt samma sak hant en vecka sen pa ungefar samma stalle... men den personen hade dott.. personen hade bilbalte pa sig, men har for mig att han/hon hade kort en mindre bil(F) Som Zina sa.. jag maste nog ha en skyddsangel over mig nagonstans (L) Jag trodde man  kunde kora lite fortare pa rakstackor.. men jag har verkligen fatt mig en laxa, en andra chans om att vara mer forsiktig.

Iaf Anthony hamta mig och korde mig till ER.. fick vanta dar i nagra timmar men inget sersiost har hant. Jag har tydligen strackt min muskelvavnad vid nacken och sa.. sa jag fick lite tabletter och skulle vila och sa bara. Har dock inte tagit dem an.. tankte vanta en dag och ser hur jag mar imorgon.

Nar jag kom hem och hade mitt prat med Heather kandes de riktigt hemkt.. bada bara satt och grat .Jag forklara allt hur jag hande och hon sitt.. Jag alskar verkligen denna familjen och dem ar varldens underbaraste! Jag forstar verkligen att dem vill att jag ska aka hem.. men heather beratta att they love mee so much, och  attd et viktigaste ar arr jag mar bra.. Dem vill att jag ska stanna.. hur lange jag vill men dem kommer inte kopa en ny bil. Och det forstar jag fullstandigt.. dem ska ju inte ha en ny au pair och dem behover inte riktigt mig.. men nu ar grejen sahara.. jag verkligen alskar denna familjen.. men jag kommer aldrig klara mig har utan en bil.  Kommer aldrig att funka.. har suttit och pratat med elle i nan timme.. och det ar inte meningen att jag ska sitta hemma i ett halvar till. Live really sucks sometimes.. Ush inga ord... Jag skulle tanka veckan ut.. och sen skulle vi prata igen, men jag kanner mig verkligen helt hopplos, jag alskar den familjen.. kommer aldrig fa nagon battre.. men kanner mig inte alls redo for att aka hem till sverige. Jag kanner liksom det ar saa mycket jag har kvar att gora som jag inte har hunnit..
Jag som var saaa excited att Ziina skulle komma och hela kittet, men nu har jag verkligen ingen aning. Jag har ingen aning var jag kommer vara om 2 veckor. Assa jag vet inte.. kanner mig sa lost. Men vet att att familjen kommer respektera vad jag an gor...   :( Heather ville inte ens ta emot dem 1000 $ som sjalvrisken kostar hara.. som jag vill betala.. det var mitt fel. Ingen annans.. ohh :/ Vill inte lamna dem..Men verkar som jag ar illa tvungen.. but i love them soo.

Ush jaa.. det var nog allt, valdigt lang story till relativt kort.. Dags for att vila..

Love you! (L)

Kommentarer
Postat av: kamilla

Åååhh men natalia :( vad hemskt. hoppas allt är bättre nu när du fått vila lite grann. SKriver till dig på msn imorogn när typ bara jag är vaken!! Ta hand om dig
PUss och Kram

2008-05-14 @ 23:18:48
URL: http://kamillap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0