Varmeslag!

Hejsan...

Har nog aldrig varit sa trott som idag, tog en paintablett innan jag gick och la mig igar kvall.. vakna och har aldrig varit sa trott... helt vamrt i hela rummet hade varit ca 25 grader C i natt.
Jag har soovit och soovit och ar fortfarande lika trott. Jag vet inte om det ar varmen eller tabletten eller kanske chocken for min kropp sen olyckan som gjort mig sa trott.. men hoppas verkligen de gar over snart. Har forsokt vara ute idag men det gar verkligen inte.. det ar 45 grader i skuggan.. helt sjukt och kanns som de inte finns nagon luft. Gar inte ens att sola i denna hettan...

Jag har fortfarande ingen aning vad som hander med familjen och sa... men om jag ska stanna ar jag verkligen glad att poolen ar klar om en manad.

Dags for att vila lite till.. men ska satta in lite bilder fran ihelgen senare.

Skot om er (L)(L)


Kommentarer
Postat av: Zina

i want some suuuuuuuuuuuun ;(

2008-05-16 @ 12:00:28
Postat av: M

hej hjärtat!!!!

2008-05-19 @ 13:40:22
URL: http://miiicke.blogg.se
Postat av: Martina

du ar fan fodd trott :) nar ska du komma till milano? jag har min egen lagenhet nu :d

2008-05-19 @ 15:00:15
URL: http://crna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0