Måndag!

Heejsan hoppsan :)

Ja då har man nyss vaknat. Sovit rätt så gott faktikst...  Har inte skrivit på ett tag ju, men efter alla bloggar jag har läst i helgen blev man lite sugen själv.  Ihelgen har det inte hänt mycket faktiskt.. har varit hos Sara hela helgen. Vi har inte alls gjort mycket.. mest legat o softat och kollat på skräckfilmer :) Ush.. så rädd man blir, måste ju hålla jönsson i handen då ;) annars var vi bara i malmö en sväng igår.. köpte lite grejer till mamma i och med hon åker till Las vegas imorgon :(
Ohhh.... jag är så avundsjuk :/ Vill verkligen också med.. men måste ju jobba :( Oh!!!! Saknar faktiskt usa himla mycket... och känns ju mer tiden går.. saknar jag det mer :( Men ska iaf dit en sväng i mars.. så får hoppas de går fort :D

Idag är jag ledig iaf.. så ska städa o passa på att umgås med mammsen innan hon åker :) hihi
kollat lite på dessa ugg skor...



och funderar på att beställa dem.. men ha ju redan ett par från mamma, och ett par likande från topshop.
Men dem är ju så himla mysiga.. och de från mamma tänkte jag nog ha på dagis bara.

meen.. nu ska jag återgå till städandet!

puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0