Måndag.

Jaa då var det ny vecka igen, ny vecka nytt liv? nej jag vet inte asså.
Tog ledigt från jobbet idag, tur det för jag hade verkligen ingen lust alls. Har haft väldigt märkliga drömmar på senaste. Inte alls häärligt :( Man underar ju om de har någon betydelse?

I fredags färgade jag och klippte mitt hår,trivs faktiskt i det :) Känns väldigt kort bara.. klippte nog av iaf 7 cm, hade ju väldigt slitet hår.. så det känns friskt nu iaf :) Och plus tyckte det passar att ha mörkare hår nu vintern närmare sig.

Ihelgen har jag bara varit hemma med Sara o Zina, har verkligen inte varit på humör så det passade bra att bara sitta hemma. Ibland känns det verkligen att man inte förstår sig på någonting..och frågan är om man då kommer göra det senare eller om det alltid kommer känns såhär.

Zina var nyss förbli en liten sväng, på väg från skolan. Och snart ska jag iväg och äta middag med pappsen. Senare blir det en fika med tjejerna :)

Får se om jag skirver något lite senare, och kanske lägger in en bild på håret. Inte så lätt när man har tappat bort sin kamera :(

En superhärlig låt med Chris brown iaf..



/ Natalia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0