Ohh :/

Hejsan!

Kom hem en liten stund sen.. slutade tidigt idag så det var skönt :) Ohh verkar fått tillbaka min hosta nu igen, har riktigt ont i halsen.. är så jävla trött på detta nu asså:S slutade ta min hostmedicin 2 dagar sen men självklart ska inte detta elendet försvinna :(  Men ska till doktorn imorgon ångende min fot, så kanske kan ta prover på halsen igen.. känns ju som man har blivit stammis på vårdcentralen..

Igår var det jobb bara, sen tränade jag en stund med zina. Men ush asså det är ju så jobbigt och tråkigt.. man bara står dår på en maskin och svettas och kommer ingen vart. ush så tråkigt :( Sen lite senare blev det en fika med tjejerna :) Mysigt!

Sen när jag kom hem i går kväll.. satt jag och snacka i telefon med Lova lite, så fick jag för mig någon försöka öppna ytterdörren, ohh jag blev så rädd. verkligen!! Mitt hjärna dunkade typ i 1000.. o sen hela kvällen fick jag för mig att jag hörde folk smyga i huset :/ inte alls kul att vara själv i såna situationer.. men sen somna jag o nu känns de bättre :D

men nu ska jag försätta kolla på tv lite.
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Awwe :( hur länge är du hemma själv? ska du iväg snart? eller?? hur blir det:) Puss

2008-11-14 @ 16:50:38
URL: http://kamillap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0