OHHH

Nej men va fan är detta? slutade tidigt.. och tänkte att det skulle va skönt, men ack nej vad händer på vägen hem?! Polisen kallar in mig o jag får böter!! Precis vad jag var sugen på.. jag som hade en fucking buss framför mig hela vägen.. o sen typ precis utanför hemmet tar polisen mig för 7 fattiga km.. Man får ju faktiskt flipp.
Inte alls sugen på att betala dem 1500 kr.. kunde göra annat skoj för dem, men ajaa.. lite sent nu kanske. Första gången jag blir stoppad faktiskt.. förutom mina olyckor i usa då :/ Diggar ju inte polisen känner jag just nu!!!

ahh nu ska jag ta o äta något.

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: masken

Neeej vad boringes :( dem borde fånga riktiga skurkar istället :) Blev Wiesa arg?

2008-11-25 @ 20:37:33
URL: http://kamillap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0