Sunday

Heejsan!

ja då var det redan söndag igen.. och jobb imorgon :/ Har inte skrivit på hela helgen för jag har varit hos Sara. Det är något med hennes dator och publishme som inte funkar så allt hänger sig :S Åkte dit i fredas kväll då vi åkte in til Malmö o fika :) var verkligen jätte länge sen jag var "ute" och såg lite folk.. känns som jag bara jobbar och är hemma nu förtiden.

Under natten till lördag vaknade jag ett antal gånger.. fick någon konstig verk i magen, vet inte alls vad det är.. men hade det hela dagen och tydligen nu också :S Jätte jobbigt verkligen.. Låg verkligen i sängen hela dagen igår, känner verkligen hur jag börjar bli och är verkligen inte alls sugen :(

Idag är det ju första advent och det är julskyltning i stan :D Ohh såå  mysigt verkligen! Hade verkligen velat gå men känns inte bra med denna magen, så får vänta och se till lite senare...

Nu ska jag se om det finns någon mysig julfilm man kan se på..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0