Trööttis..

Hejsan!

Just nu håller jag på att städa.. tar verkligen mkt längre tid än vad man tror. men orkar verkligen inte satsa mer.. utan håller bara på med tvätten just nu. Lite jobbigt eftersom.. man kan inte torktumla och tvätta på samma gång utan kan bara göra en grej i taget.. och blir lite segare just då :/ Annars går strömmen o det är jag verkligen inte sugen på, för jag tror inte jag vet hur man sätter på den igen?!

Annars har det bara varit jobb.. hehe zina kom förbi en liten stund tididare.. skulle hämta lite grejer :P  ush ja.. jobb imorgon också är så himla trött.. men aja what to do..

Nu tänkte jag vila lite innan tvätten är klar.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0