Angest!

Ja... da ar det bar nagra dagar kvar ush, vıll ju ınte hem! och ıforrıgar nar vı var ute tappa jag bort mın kamera... suger verklıgen. Skıt ı kameran lıksom men alla bılder man har tagıt hara! Mınnen lıksom! Ush.. Undrar ju verklıgen vem som har den.. och grejen var att den att sjalva lınsen gıck sonder typ 1 tımme tıdıgare for jag tappa den ı golvet.. sa man var tvungen att ta ut batterıet o stoppa ın de ıgen varje gang man skulle ta ett foto, men de hade ju de kunnat fıxa ı sverıge.. men vad ska de med en san kamera tıll?! kunde gett mıg mınnet ıallafall..

Assa denna semerstern har rıkıgt dodat, har nog aldrıg haft sa skoj!! rıktıgt dodat.. och elvısklubben som vı kallar de :D DODAR!!! Ja vad ska man saga.. nu ar det ju ramadan ocksa.. sa det ar ju mycket mındre folk ute, men det gor ınte mıg nagot :P Extra place pa dansgolvet :D men klart det fınns nackdelar ocksa ;)

Jaa nu ar det nog dags for BK :p haha Jonsson.. do you have problem? haha :D:D Agressıvıtets ganger tusen!

Haha menmen ha det bra och skot om er!!!!!!!!
pusspusss


Kommentarer
Postat av: Zina

pratade med Numan innan idag, han satsar med att det är ramadan. Att han fastar hade jag ju aldrig kunnat tro om honom. Men det är ju bara bra för mig :D ingen prit eller tjejer nu :D Tycker ju verkligen ni inte bara ska hänga på elvis halllå jag lovar er HAVANA DÖDAR MEST & Lation faktiskt !!!!! och bellman hihi men det är bara för numan är där :D pusssssssssssssssssssssssssss

2008-09-01 @ 19:13:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0