Söndag!

Helloo!

Ihelgen har det inte hänt mycket, blev ingen sthlm för min del.. man får ju spel asså. Menmen.. i fredags v ar vi hemma hos bebo och kolla film och snacka skit bara :) Sen igår var jag hemma hela dagen, städade faktiskt bilen.. det behövdes! Sen kom zina förbi.. Mamma och chrille åkte ju till Sthlm igår.. det var på någon show och så, sen imorgon ska de fixa med visum och i och med de ska köpa hus nu förhoppningsvis i novmber när de åker till vegas :)

Jag och zina kollade på Diry dancing.. klassiker :) och åt chips med dippa :) yummie.. meeen det har ju blivit lite mycket sånt på senaste.. får ta och skärpa mig med det! Och just nu sitter jag och lyssnar på Turkie låtar, man mår ju fett dåligt.. vill ju bara tillbaka och festa som aldrig förr :) Men nästa semster får man faktiskt ta tag och sola lite.. för man är ju sten vit nu och det är ju inte så skoj.. hehe.



Inte sliten eller så ;)



Murat och Nazif :)

Haha dödning på ELVIS :D kordon bar.. haha säger bara ohh lucky lucky.. ill do it like truck :D

Nu ska jag ta och äta lite.. sen blir det att åka till pappsen :)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe detsamma! Alltid cigarettpaketet på samma ställe ja :) Jag vill ge brösten uppmärksam het ;) Snart film dags hihi. Pusss

2008-09-21 @ 19:47:21
Postat av: Masken

haha :) du avgör ju var du tycker det är bekvämast :) Neej inte mycket eller om du orkar kan du läsa mitt långa blogginlägg. Jag ska kolla på en lägenhet på fredag som ajg vill ha :) så jag hoppas att jag får den, men vi får se. Pusss

2008-09-23 @ 00:36:49
URL: http://kamillap.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Haha sköna bilder :)

2008-09-28 @ 10:56:02
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0