Huem?!

Jaa nu ar det tisdag och forhoppningvis sitter sara pa flyget nu.. ska hamta henne om 4 timmar sa det hoppas jag verkligen. Men igar blev det lite komlikationer..pratade med sara under dagen och da var det inget sa, sen pa kvallen var jag med mammsen pa strippen och sa.. och sa ringer elle och fragar om saras nummer??

Ojj.. nej for nu hade min mobil ringt flera ganger.. sa hade de inte svarat men tillsut svarde de for de sag att det var sara. Nej for da behovade hon adressen till elle och dem.. for annars kan man inte checkain i flyget!! Och det hade ju helt glomt bort.. men grejen ar den att nar hon elle pratade med sara brots det, bade att mobilen dog och mina cash tog slut sa hon fick inte hela... sen ringer hon och fragar efter min pinkod, men hon tryckte fel.. sa fick fucking pukkod?? so what nu... kan inte saras nummer utantill och hon har inte hela adressen..
Kom pa nummret (tror jag) nar vi var ute och skickade sms till henne nar vi var ute och at.. sa forhoppningvis sitter sara pa planet nu.. for jag har inte hort av henne an :O

haha helt crazy var det igar iaf.. men forhoppningvis har allt gatt bra! hahaha.. kan riktigt se jonsson pa flygplatsen.. vara skitsur och svara for att jag glomt ge henne adressen...

ohh.. far vi se om det blir en sara idag :P pusspuss!!

Kommentarer
Postat av: Z

aeee natalia!!! haha hade det hänt mig hade jag dödat dig på plats

2009-04-08 @ 15:05:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0