Tjoho :)

Godmorgon!

Klockan är inte mer än åtta.. och har precis ätit frukost! Det blev rostbiffsmacka med remoulade och rostad lök :P mumsigt.. Vaknade redan innan sju och kunde inte somna om, men nog inte så konstigt för somna nog redan vid 9 igår. Var sten död.. Var och jobba igår också, så nu har man väl kommit tillbaka till the real life..

Ihelgen hade Darian födelsedagskalas :) Så var där med sara och anus.. var faktiskt trevligt :) Därefter trog vi till Hbg.. till le cardinal.. dock var inte musiken så bra. Vet inte riktigt hur jag lyckades men ramlade ner för trappan 2 gånger :O och då menar jag att jag rulla ner :S Så lite bättre idag men annars har det känns som jag blivit påkörd av en buss.. plus att jag tappa min klocka :( ångest..

menmen livet :P

Verkar nog inte som det blir jobb idag.. så kanske drar till malmö en sväng :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0