Fredag den 13:de



Hejhopp!

Ja då var det fredag igen.. och inte bara de.. den 13:de också :P hehe Scary va?! haha neej men tror ju inte riktigt på sånt.. blir som vilken annan fredag som vanligt. Vaknade upp.. och tyvärr kände jag mig inte bättre.. så det blev inte vad jag hoppades på :( Nästan värre..

Är ledig idag också, så nu under dagen ska jag vara hemma bara.. sen vet jag inte vad som händer ikväll, en fika eller film kanske.. Lite tråkigt att bara sitta hemma, man blir så rastlös..

Dem senaste dagarna har jag läst väldigt mycket om de mellan Chris och Rihanna.. och klart det inte är rätt det han har gjort. Plus att jag tror mycket av det som skrivs är överdramiliserats..

Jag hoppas på det bästa iaf  ♥



Bild lånad av wenn.com

Återstå att se vad som händer efter rättegången den 5:e mars..

Nu ska jag se om jag kan få i mig lite frukost...

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Martina CRNA

Mincia, du vet han är en kvinnomisshandlare?

2009-02-13 @ 16:05:28
URL: http://crna.webblogg.se/
Postat av: Malin

haha, nejnej asså det fanns ingen där, bara hittade på ju! det som var så roligt :D

2009-02-13 @ 17:45:04
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0