GOSSIP GIRL

Hm... är det någon mer som har missat att det var säsongspremier i söndags av Gossip Girl. Hur kunde jag missa det?! Hade ingen aning.. men Madde som jag går och vaxar mig hos nämde det.. och det hade jag ingen aning om. Ohh diggar ju den serien stenhårt :D Så glöm inte Söndagar kl 19.

Idag har det somsagt inte hänt mycket, var hemma hela dagen och tog det lungt.. men  vid 6ish åkte jag och mammsen till Center syd.. hittade en svart klänning, och en svart tröja på MQ :)

Ska snart gå och lägga mig igen.. ohh vad skönt det hade varit och vakna upp helt frisk imorgon :D Underbart!! Så vi får hoppas på de nu ;)

Sov gott allihopa :)

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0