Jobbet!

Tjohoo!

Sorry, har verkligen inte haft någon ork att skriva.. Min förskyldning har inte alls blivit bättre, den var på väg upp.. men sen nu har det blivit värre igen :( Sitter på jobbet nu.. barnen sover och Sandra är på lunch så väntar så jag också kan få gå ut :) Har stängning idag så känns lite drygt, menmen bara lite mer än 5 timmar till :P hehe
Sorry!! Hörde att både anus och bebo hade blivit sjuka :/ Förlåt om det var mitt fel... mammsen har också blivit sjuk, inte alls meningen ju!!

Fredag imorgon :D Yeey! Tror inte det händer så mycket i helgen faktiskt.. mest ta det lungt :) Måste verkligen till pappsen en sväng också, tiden bara rinner förbi..

Nu är iaf bokat datum på dopet, blir den 19 April :) Ska blir rikigt nice att komma iväg och träffa Nicole, Elle & lilla Michelle :D Plus att de kommer vara varmt där då också.. ohh längtar!! Nu ska jag kolla flygbiljetter.. men skriver lite senare kanske :)


Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Martina CRNA

men vad är detta?! jag kommer oxå att få en förskyldning! känner det i halsen :( Men det e inte du som har smittat mig

2009-02-20 @ 14:46:53
URL: http://crna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0