Jobbet!

Heejsan!

Ja dfå var man på jobbet.. finns inte så mycket att göra faktiskt. Är bara fem barn kvar som leker så fint själva :) Är rätt så många som är sjuka o lediga..
Ohh och i morse fick jag ju spel, visste inte om att jag skulle jobba.. Men så ringde Monica i morse innan 8 och frågade om jag kunde jobba och komma så fort som möjligt.. ja då gick jag ju upp och fixa mig och så, men precis innan jag skulle gå såg jag att jag hade flera missade samtal..Ja så ringde jag upp och nej.. då skulle inte jobba förrän lunch! Ohh så irriterad jag blev.. hade redan hunnit fixa mig och allt.. kunde ju fått sova ut istället :( Menmen.. 

Ihelgen var jag som sagt hos Lova på tjejmiddag, var jätte trevligt faktiskt :) Ät middag och krängde en massa.. masså sång och charader blev det också. Tack för allt!! Vi gick inte o la oss förrän efter sju på morgonen och vakna innan 11.. så blev inte mycket sömn dära.. Så igår var jag hemma resten av dagen.. och kolla film.

Slutar vid fem tiden.. sen ska jag bara hem och äta middag.. och sen ber det iväg till Landskrona.. en fika med gänget :)

Puss så länge!!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Men bloggar du från mobilen? eller dagis kanske har datorer nu för tiden??

2009-02-03 @ 14:29:48
URL: http://kamillap.blogg.se/
Postat av: Emma

TJA=) det är bara bra med mig.. hur är det själv...?? allt funkar som det skall????

2009-02-03 @ 15:15:32
URL: http://emmacharlottaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Joo då allt funkar som de skall här med=) hehe

2009-02-05 @ 19:13:11
URL: http://emmacharlottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0