Söndag!

Hejsansvejsan :)

Jaa då var det söndag igen, och en ny vecka imorgon!! Än så länge ser det inte ut som jag har jobb imorgon.. man vet ju aldrig ifall de ringer imorgonbitti eller ej. Men vi får hoppas på det.

Det blev aldrig någon utgång igår.. haha tur det, för sars och martins kväll va ju inte så lyckad :P haha awh stackare!!
Så jag bestämde med martina att vi skulle ta en fika.. men väl när jag var i Landskrona så var det något fel med nätet, så det gick varken att ringa eller skicka sms.. så sluta med att jag joina Admira på china palace.. och väl efter ca 2 h fick jag tag i martina så hon kom hon dit.

Sen stack vi alla till hemmakväll, hyrde film.. och massa gott :) Man när vi väl kom hem till admira så var det en massa hack i skivan, ooh så irriterande så kunde inte ens kolla på den. Så vi satt o snackade massa skit o "kollade" på heman.. ush haha så hemsk film!

Inget jag rekomenderar!!

Idag blir det nog bara en fika i stan eller ngt.. Var nyss ute och skulle gå, men träffade på en massa familjer från dagis, och kännde bara jobbighet så blev inte så lång runda.

Ohh satt igår o kolla igenom alla bilder.. tog flera timmar.. ska framkalla en massa så jag kan göra en massa scrapbooks :) Men de tar en sån tid.. men nu ska de äntligen bli av!!



Jag& Zina.. fikar i La :)



I bilen på väg till Malmö :)



hehe sten gammal bild :) Midsommar 06



hihi gänget- lenny innan hbg festivalen :)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Gaia

Fina bilder! =)

2009-02-08 @ 15:47:19
URL: http://gaiaa.blogg.se/
Postat av: Z

haha liknar en bulldog i ansiktet på den sista bilden

2009-02-08 @ 16:01:48
Postat av: Masken

Hehe härliga bilder :)

2009-02-08 @ 16:03:28
URL: http://kamillap.blogg.se/
Postat av: emma

Nu är svaren publicerade :)

2009-02-08 @ 16:48:11
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: Anonym

Minnen, ou :)

Meen Zina :P

2009-02-08 @ 16:55:42
Postat av: Anus

2009-02-08 @ 16:59:30
Postat av: Södertörns Högskola

Hej! :)

Hoppas du har tid 2 minuter att genomföra en kort undersökning?



Vi är 3 tjejer från Södertörns Högskola som skriver en rapport om bloggare och deras bloggvanor och ditt svar skulle verkligen hjälpa oss!



Tack på förhand! :)

//Karro, Elin och Johanna



http://www.eSurveysPro.com/Survey.aspx?id=29a2e223-25b7-4c9b-9839-269a167d8896



(Har du tidigare fått detta meddelandet och gjort en undersökning med blå bakgrund får du väldigt gärna göra om denna enkät då den föregående tyvärr plockades bort)

2009-02-08 @ 18:40:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0