Städ + Gäster!

Heejhopp!

Gick upp en liten stund sen.. och känner att det är iaf liiite bättre denna morgonen. Hoppas verkligen det förstätter i den riktningen nu! Sitter och dricker min morgon latte/kaffe nu.. och efter det tänkte jag städa färdigt mitt rum. Srn ska vi ha gäster kl 3.. Mamma har gjort riktigt god middag, men förrätten är lite knas.. avokadosoppa?? Har ni hört talas om de?! Hm.. lite knas :) menmen.. Sen får jag inte glömma bort att städa i Häljarp också.. Sen vet jag inte riktigt vad som händer ikväll.. till la en sväng kanske.. hälsa på pappsen kanske :) Får se!



haha ska återgå till städningen nu.. ser dock inte ut som henne på bilden när jag städa, speciellt inte pumps på ;)

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0