The City!

Heey heey!

Nu är jag hemma.. och ska snart förberda mig för sänngen. Har varit och städat och så, mamma följde med.. för att kolla läget o sen hjälpa till om det är någon dag jag inte kan.

När jag kom hem kollade jag på The City.. det är om Withney från The Hills som har flyttat till New york och hennes liv dära. Hehe alltid kul med såna serier! :)

Man kan se dem på Mtv:s hemsida.. det är på episode 8 nu, men om man har tid över kan ni ju kolla på alla :D hihi



Oh föresten.. börjar nog bli lite sjuk :( Har hostat hela dagen.. Inte alls sugen :( Några tips man kan göra för att förhindra detta?

Nu ska jag dricka te och vara lite social i luren mot sara.. (som hänger o väntar dära) sen är det bedtime!

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

har sett en del av the city. verkar bra.. måste fortsätta se den =) kram

2009-02-10 @ 23:47:13
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Malin

bra att veta, hon verkar ju normalast av alla. Pallar inte med Lauren som alla andra verkar älska, tycker hon verkar vara knäpp, den hon är ovän med ska alla andra med vara ovän med.. löjligt!

2009-02-11 @ 17:41:48
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0