Tidig dag..

Hej, ja då var man redan hemma från jobbet! Det var faktiskt inte så jobbat att gå upp i morse, konstigt nog. Kunde inte alls somna inatt.. efter jag hade kollat på The holliday, kom jag inte i "tankemood" då jag bara låg och tääänkte.. önskade verkligen man hade en offknapp ibland:P Så ringde sara och pratade ut mig lite.. men det hjälpte faktiskt inte så bra. Så där låg man i sängen och vred sig.. Menmen får hoppas det går bättre ikväll :)

För tilfället sitter jag och äter jordgubbar.. mumsigt :) Det var ett tag sen sist!! Sen vet jag inte riktigt vad som händer.. kanske blir en sväng på CS, eller la :) Zina kommer idag också!! :D



Hola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0