Tjoho :)

Jaa då var det måndag igen. Och en helt ny vecka inväntar hehe.. Det blev ingen fika igår.. utan jag åkte hem till Martina istället. Vi sätt dära och åt och snacka.. o plötsligt var kl 7 på morgonen. Hörde Martinas syter gå upp.. hon skulle ju till skolan.. och jag visste att det var kört med "sovandet". Fick nog en timmes sömn.. om ens det, sen var vi uppe igen :)

Hehe man har mycket att ta igen när någon varit iväg.. hehe :P Kom hem en liten stund sen, känner mig inte alls trött.. men ser riktigt sliten ut. I veckan är det inte så många planer.. jobb imorgon, från 7 på morgonen till halv sex.. känns lite dryg men behöver ju det. Plus att jag ska städa sen också :/ Menmen vad gör man..

Ska försöka åka upp till stockholm på fredag :) Hade varit skoj.. Är verkligen så trött på skåne!! Ush.. så är det alla hjärtans dag på lördag också, lite deppigt.. :/ Men om jag åker upp skulle jag, Zina &några klasskompisar ut så får hoppas på det :)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, ska försöka lägga mig tidigt iaf.. men känner mig lite rastlös. Kanske blir en sväng till landskrona eller CS..



Hade varit mysigt att ha någon där..

Nu ska jag iaf ringa och boka vaxningstid :)

XoXo

N

Kommentarer
Postat av: Sofia

allt väl? :)

2009-02-09 @ 15:29:51
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0