Huem.. fetma

De senaste dagarna har jag haft lite anfall.. har ju gått upp lite i vikt, lite och lite.. vet inte vad man ska kalla de, ställde mig på vågen och fick en chock faktiskt?! O de jag sa till de fick nog de med.. känns verkligen som jag borde passa mig, har aldrig varit såhära stor, eller vägt såhär mkt.. helt sjukt vet faktiskt inte hur dehar gått till :S Men det är verkligen inte så lätt för mig.. snarare skitsvårt. Verkligen!! Tyvärr har jag tappat all motivation också.. i och med man har testat tusen gånger förr.. så känns knappt lönt länge, men nu har nog gränsen gått.. får inte ens på mig mina kläder längre?! Så börjar bli lite rädd.. Ush ush! Har till och med beställt såna tabletter..får verkligen hoppas på att jag kanske blir mer motiverad när jag får dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0