Lördag!

Hej hopp!

Jaa då var man hemma igen och allt är som vanligt :/ Boringes faktiskt.. jobba och så igår, både på dagis och städet.. så på kvällen hade jag ingen ork att göra något. Var hemmma, umgicks med mamma och kolla film o så:) Haha kollade på ngn sjuk film.. men tyvärr kommer jag inte ihåg vad den hette :P

Känner mig lite seg för tillfället.. men lär väl gå över. Ska på tjej middag ikväll, lova som har det... ska bli trevligt :) Annars kommer kamilla kanske över en sväng rätt så snart..

Har varit "nyttig" hela veckan.. och det verkligen tar på en, ush känns verkligen såååå tråkigt :( Vad är det liv utan god mat liksom?! Nee frågan är om det är värt de, men tror jag ska unna mig något litet gott idag.. en gång i veckan kan ju inte vara så farligt :P eller?



Hade verkligen inte suttit helt fel :D

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Emma

Faan Natalia, det såg riktigt gott ut du;)

2009-02-01 @ 21:59:16
URL: http://emmacharlottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0