Tisdag!

Heejsan!

Just nu sitter jag och kollar på gammla avnitt av Dh, hehe. Finns inte så mycket annat bra på tv..Känns som en väldigt grå dyster dag idag :S ush så tråkigt..
Vaknade med huvudvärk och den har fortfarande inte försvunnit..
Igår var jag först med Kamilla på stan, vi fick för oss att vi skulle åka skridskor men neej, då var det någon ishockeycup för 10 åringar.. då kan man faktiskt skriva det på hemsidan, eller hur Kamilla? hehe Så fixade lite ärenden i stan o sen blev det en fika på stan. Köpte en mintgrön tshirt på gina.. ohh så härlig färg helt glassig :) Sen efter hade vi gäster hemma.. så umgicks lite med den sen blev det återigen La, filmkväll hos Kamilla..

Kollade på Jumper, digga den faktiskt :D Ngt jag rekomenderar ifall ni inte har sett :)



Idag vet jag inte riktigt vad som händer, tänkte hjälpa mamma lite med tvätten.. annars får vi se. Idag åker kamilla hem till gbg.. men vi ses ju snart igen :) Och imorgon är det jobb igen :( ush ush.. just  nu känner jag mig inte alls sugen. Plus att sara ska operera sig imorgon.. så får se ifall man får komma o hälsa på henne :) Är faktiskt jätte nyfiken hur det kommer bli... hehe Hon har ju inte tjatat om det i flera år nu ;)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: kamilla

jaaa jag är fortfarande sur över att vi inte fick åka. Precis som att dem int evisste om cuppen när dem skrev schemat! :)

2009-01-06 @ 16:28:26
URL: http://kamillap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0