Brandutbildning!

Chenna!

Sitter hemma hos zina just nu.. hon kom precis ut ur duschen. Färgade hennes hår. men blev inte så lyckat denna gången. Asså det är ju inte fult.. men det har ju varit finare :) Innan idag har jag varit på kurs.. skulle börjat kl 9, men lyckades försova mig.. så var inte där förrän kl 11. Men det gick bra ändå... därefter var vi lediga så jag och christoffer stack till donkan en sväng.. och sen på brandutbildningen :) Killen som snacka.. var skön! Haha faktiskt ball.. släcka lite dockor o sånt :P

Funderar på om jag ska hem en sväng.. ohh måste åka och städa också :/ Gjorde ju aldrig det igår...

Just nu läser jag bara lite gozzip om min baby :P hihi

pleasure_p_14_wenn24486841.jpg

Chris med Omarion :) Såå söt!! Låna bilden av perezhilton.com

XO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0