Fredag!

Heej!

ja då var det ett tag sen man skrev...Idag har jag bara tagit det lungt, varit på jobbet lite och hämtat lite grejer jag hade glömt.. när jag kom hade jag fått en blomma av en förälder, så sött i och med jag ínte är ordenarie personal :) Plus en liten sommarpresent av "cheferna".. kommer faktiskt lite konstigt att inte jobba dära på ett tag.. kommer sakna de små barnen, plus personalen.. hehe härliga ju :P

Har ledigt i en vecka nu.. sen ska jag börja på servicehuset. Börjar den 22.. och ska jobba ända till mitten av aug.. känns lite drygt att man ska jobba hela sommaren.. menmen vad gör man!?

ohh tycker så synd om de som tar studenten idag.. riktigt hemskt väder, bara rengar och regnar..haha kan inte fatta att det har gått 3år?? Tar vara på tiden.. för den går förbi snabbt... Sen får vi se vad det blir till höst.. Förhoppningvis blir det en flytt iaf :)



Jag, Kamilla och lilla amanda på Admiras examen..

Har inte fått bilderna än.. men förhoppningvis får jag dem snart :D

Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: masken

så söt avi alla tre är =)

2009-06-14 @ 23:07:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0