Jobb...

Heej!

Kom precis hem från jobbet.. så fort jag öppnade dörren in till huset luktade  de curry i hela huset.. mums! Det blir kyckling curry med ris till middag igen :) Älskar ju dee!! Idag var det nog sista dagen på jobbet.. egentligen var det ju i fredags, men de behövde akuthjälp idag, så jag hoppade in. Sen imorgon är det kurs och brandövning hela dagen, sen tänkte jag var fri från tors till sön :)

Har ju ingen semester så far ju passa på nu.. menhoppas verkligen det blir fint väder ändå:D ohh.. tråkigt med bara regn och moln hela tiden :/

ojoj råkade bli lite uppehåll.. pratade nyss med elle lite, och fick höra att en kille Rob som jag och sara träffa i las vegas tydligen blivit sjuk igen.. och hamnat på sjukan igen :( Ush hoppas verkligen det går bra!! Såå hemskt när sånt händer.. plus han var ju verkligen så snäll...

men nu tänkte jag äta lite, sen iväg till landskrona..

Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå har duu mailat honom??? duuu måste

2009-06-18 @ 10:40:18
URL: http://metrobloggen.se/sara87
Postat av: nalli

mm skickade nyss!

2009-06-18 @ 12:42:38
URL: http://nalli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0