BLONDIS :D

Heejsan!

Ja då var det fredag igen.. och det är bara 4 dagar kvar till vi åker :D hihi ohh vad jag är excited!! Verkligen!! Igår var jag ock färga håret.. blev blond igen och diggar det stenhårt :D Ohh.. nu måste man bara sola lite så man inte liknar ett lik, men grejen är att alla aolarium är skitkassa, men får ju ingen färg så jag ska prova sola i lödde idag :)

Ska träffa lite Lova lite senare på Cs.. ska kolla efter en kamera, och passsar nu inte denna så får det blir att jag köper det i usa istället :) Pallar inte satsa längre... Vet inte rikrigt vad som händer ikväll, men tror iaf det blir malmö imorgon.. måste köpa lite nytt smink o så innan jag åker :)

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0