Center syd!

Hej!

Ska snart iväg till Cs en liten sväng.. måste kolla efter en kamera.. men det finns ju så många så det blir alltid ett dilemma... aja får se vad jag hittar :D

Plus att efter måste jag åka och städa inte alls sugen men vad ska man göra. Kl 7 är det iaf Gozzip Girl.. :D Yeey! Så måste vara hemma til dess..

Sjukt ändån.. vakna av mig själv vid 9.. känns som det alltid är så när man är ledig, sen när man ska till jobbet är man hur trött som helst..

Imorgon blir det läkaren både för mig och mammsen.. får hoppas på det bästa nu :) Och sen på torsdag ska vi båda till frissan.. ohh vad jag ser fram imot de :D O sen nästa månad blir det vaxning innan jag åker :) Hihi..

Än så löänge har jag inget jobb i veckan.. men får väl hoppas att det dyker på ngt :) Men ska bli såå skönt att vara ledig också :)



Snacka om att de bored ut när man inte ler..


XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0