Drömmar...

Godmorgon!

Jag som hade tänk sova ut idag.. såklart gick de inte. Vaknade vid halv tio tiden, och var klar vaken.. Men är rätt skönt på ett sätt att kl inte är så mkt :) Hade världens äckligate dröm i natt, och den var otroligt verklig.. känns fortfarande som det har hänt ?! Och kan inte sluta tänka på det. Känns såå creapyy!! Ush.....

Iaf.. åt nyss frukost och tänkte städa lite, måste nog ta städningen i Häljarp också, och sen ska jag nog hitta på ngt med Martina. Ikväll hade Bebo planerat in charader och melodifestivalen hos henne i kväll.. men är inte riktigt into den melodifestivalen grejset så får se, ush.. nej inte min thing!



Ville riktigt skrika.. men fick inte ut ett ljud helt förstummad.. ?!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jobbigt med drömmen :( Och jag håller med om melodifestivalen :) jag har inte sett det på två år :P

2009-03-14 @ 19:45:47
URL: http://kamillp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0