En vecka kvar!

Heejsan!

Ja då är det bara en vecka kvar tills jag sitter på planet.. ush ush så fort det går, nästan för fort! Känns som det är så mycket som ska fixas, och känner stress.. men egentligen vet jag inte vad?! hihi Joo.. bilen och hotellet i LA :P hehe men tror vi fixa det ikväll eller imorgon :)

Sjukt dyrt att hyra bil i Usa om man är under 25 asså helt sjukt.. plus att de försöker lägga på en tilllägsavgift på ALLT! Menmen.. vad ska man göra, vi behöver ju verkligen ha en bil.. men det blir någ bara en driver, frågan är om det är jag eller sara som ska köra? Hehe vad tycker ni? Just nu tror jag det lutar på sars håll...

Iaf, igår kom zina.. så  vi ska träffas ikväll, blir väl en fika som vanligt sen är det ju DH :D Måste passa på att sola innan också.. för man vill ju inte åka stenvit till vegas och hoppa in i sina sommarkläder.. passar ju helt enkelt inte!

Gjorde nyss en islatte, riktigt mumsig :) Såhär ser den ut..





Och igår va vi ju hos läkaren både mammsen och jag.. tyvärr blev det inget svar, vart inte klart än.. men läkaren var verkligen grym :) Skickade mig på röntgen direkt o var rakt på sak :) Hmm kanske blir en operation efter jag kommit hem från Usa, skulle träffas den 4 maj.. så får veta mer då :) När vi ändån var i malmö passade jag på att gå in i Zara en sväng.. fick ju inte va där så länge av mammsen men hittade ett par skor :D



Diggar dem stenhårt :)

Idag har det inte varit mlt vettigt alls.. packat o städat och lite så, och snart får jag väl hoppa in i duschen.. haha

puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0