Malmö!

Chenna!

Sitter och väntar på att Zina ska sluta.. hon slutar inte förrän två.. men här sitter jag redo :) Så fort hon har slutat ska vi iväg till Malmö, köpta lite smink och sen kanske sätta oss någonstans :) 
 

Ohh.. blev så glad innan, har suttit och funderat över min budget till usa har inte stämt riktigt.. tycker alldels för mkt cash har försvunnit.. men sen kom jag på när jag var ute att jag kanske hade lagt in pengar i den andra plånboken där jag har mina dollar o det hade jag :D Yeey! Blir man på bättre humör :D Nu är det nog bara godis.. och smink kvar att köpa till usa :) Så de känns skönt..



Finns ju inte lösgodis i usa.. hihi


Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0