Melodifestivalen?!

Heejsan!

Kom nyss hem från Admira.. tittade faktiskt lite på melodifestivalen, huem vet inte riktigt vad jag ska tycka. Är iaf glad att Snälla snälla inte vann! Såå passar inte in, haha det sjuka var att när jag var hemma hos Sara föra helgen, hörde jag den för första gången och tyckte den var ett skämt.. haha men ju mer jag har hört den nu blir det liiiite mer ok. Men tycker ändån inte det passar in på själva eurovision..

Tjejrna skulle titta på Sin city, och tycker den är kass.. så tyckte det var lika bra att dra mig hemåt, så ska se om det finns något bra på tv och städa min garderob :)

Martina var hära innan.. haha provade kläder, sällan liksom.. men ska ju snart åka så man måste ju se vad man kommer in i! Ohh det blir ju så rörigt i garderoben.. så nu får jag städa efter mig. Martina sminkade mig också, så riktigt mörkt.. diggar det stenhårt :D



Syns ju inte riktigt här.. men irl :)

Måste ju köpa kamera nu innan jag åker också, frågan är vilken man ska ha?! Förslag någon?

Nu ska jag ta tag i städningen.. är faktiskt lite orlig att jag kommer drömma mardrömmar inatt med :/ ush verkligen såå scary!!

Men sov sött :) XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0