Onsdag!

Hej svej..

Kom hem fårn jobbet en stund sen.. väntar på middag. Sen ska jag nog iväg till Landskrona en sväng :) Var på intervju innan också.. gick väl okej, Råkade ju komma 5 min sent, som inte alls var meningen.. körde ju "vilse" och lund är verkligen ingen stad som jag diggar att köra i, men tillslut hitta jag. Får veta ifall jag får det innan jag åker iväg till Usa. De ringde från servicehuset i Landskrona med och sa att jag hade fått sommarjobb.. så jag tacka ja så länge sen får vi se vad som händer.

Man känner ju att man inte vill jobba på sommaren.. iaf jag gör, vill man liksom njuta av solen och bara glassa runder :) Men om det är en dålig sommar kvittar de.. kan man ju jobba på. Men i och med jag inte vet om det blir en bra eller dålig sommar.. och man måste ju k lara sig också, blir det nog jobb :/ Sen til hösen plugga kanske?! ush ush.. tanken känns lite skämmande.. vet inte riktigt varför. Nog mest pga att jag inte riktigt vet vad jag vill.. men tänkte söka lite på allt möjligt.. så får man ser vart man kan komma in :P Hoppas på sthlm eller ngt :D




haha lite sliten efter jobb..

Nu är det dags för mat och sedan fixa till  mig lite! ohh btw köpte ett på marinblåa chinos häromdagen.. känns inte riktigt som "jag", eller min stil.. men som jag och Lova sa i affären, dags o bryta ett mönster kanske :) Får se om jag trvis i det.. testar ikväll:)

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0