Trött?

Ojsan.. råkade visst somna och vankande inte förrän innan 10. Huem.. måste varit stendöd för inte ens hört mobilen ringa och grejer.. Kl är ju snart halv 11, så lika bra att vara hemma. Får bli något imorgon istället.. Vet inte riktigt när jag hunnit somna med måste nog varit innan 6, så jag undrar hur det kommer bli inatt.. härligt att jag inte har någon tid imorgon utan bara soooova ut! Känner att jag ska stänga av mobilen så jag verkligen inte väcks av någonting..

Känns som man numera är på jobbet dygnet rumt och knappt tid till sig själv så det ska bli skönt. Nu ska jag se om det finns något bra på tv.. ? Vaknade med något extremt sug av glass, men vi har ju inget så gjorde nyss en smoothie.. hjälpte lite iaf :) Himla gott men ibland räcker de inte till.. :P



Hoppas ni har en rolig fredagskväll :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0