7 veckor!

Helgen har passerat och det var dags för en Måndag. Samtidigt som det är skönt med en ny vecka, och "nya tag" haha så brukar nog inte måndagar vara en rolig dag.

Vaknade upp av att hela huset dunkade! Vi har någon någon kille som installerar ett larm och tydligen ska det pågå i någon dag till. Frågan är varför dem alltid ska börja så tidigt?! Kanske bara jag som är så seg på morgonen.. haha iaf i detta huset.

Yup vad händer idag då? Kanske en sväng in mot stan lite senare.. sen borde jag nog forstätta min jakt efter ett par platta uteskor. Neej som sagt har det gått sju veckor sen min operation nu, och det börjar bli riktigt tröttsamt.. kommer ihåg första veckan, känndes allt som ett riktigt helvete och även fast det är betydligt lättare nu så orkar jag verkligen inte längre. Men det finns ju dessvärre inget att göra åt det och nu är det 10 dagar kvar. Säger min läkare att jag måste ha det en månad till så vet jag allvarligt talat inte vad jag gör? asså det hade varit dödens! blää vill inte ens tänka den tanken. ush nej slutprat om sånt.

Iaf.. köpte en ny kamera häromdagen och killen i butiken sa att den skulle ta jätte fina bilder, men jag får inte in en bra skärpa? har pillat och pillat.. men tydligen gör jag något fel? så antigen får jag åka tillbaka och fråga om hjälp eller sp blir det att lämna tillbaka den. Lönt att ha en kamera som inte tar fina bilder.. right..

En bild från i sommras.. hade inte varit helt fel! Jag och Edisa utanför Kamilla :)

XO


Kommentarer
Postat av: h

vilken söt blommig kjol, den är ju alldeles underbar

2009-11-27 @ 15:24:34
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0